Vážení zákazníci,
poslední dobou se setkáváme s různými situacemi a reakcemi z Vaší strany, když jde o naše služby a ubírá to čas nám i Vám.
Ať je doba jakákoliv, každý, pokud něco chce, si najde cestu, aby toho dosáhl. Ovšem jedna nemilá vlastnost obecně je, něco s něčím porovnávat a dožadovat se všemožných slev bez ohledu poslechnout si stanovisko odborníka a respektovat ho.
Často od svých klientů, kteří jsou např. z lékařského oboru poslouchám, jak se jim zejména v době Covidu množily případy, kdy pacient přijde do ordinace a sám už přesně dopředu ví, co mu je a po doktorovi chce pouze konkrétní medikamenty a způsob léčení, ve větších extrémech, jak přesně doktor má postupovat během zákroku, který je třeba operovat.
Já si velice vážím všech, kteří se ve svých oborech chovají profesionálně, svojí práci odvádějí svědomitě a precizně a přidávají k tomu také svojí lidskost a úctu.
To samé se snažím spolu se svým týmem v Renove Cars.
Poprosím však všechny, kteří se s námi budou chtít podělit o svoje problémy s vozidly, motocykly, letadly, helikoptérami, obytnými či užitkovými vozy, aby se zejména chovali slušně a přestali polemizovat o cenách.
Jsme schopni co se karoserie týká, vyřešit téměř cokoliv, bez poškození laku. Tak jako za klienta vyřešit pojistnou událost, pokud je to v našich silách, či mu navrhnout co nejlepší řešení tak, aby se mu finančně vyplatila. Ne každý má vřelý vztah k vozidlu, s kterým se u nás objeví, ne každý si své vozidlo chce ponechat, i v tomto případě můžeme klientům pomoci připravit vozidlo na prodej.
Zároveň bych však chtěl zdůraznit, že se jedná o ruční práci, která je velice náročná a mohu si dovolit říct, že nejen na českém trhu jsme jedni z nejlepších a nejrychlejších, co se opravy týká. To jsme si již několikrát také potvrdili umístěním na světových šampionátech v opravě metodou PDR.
Vše má však svojí posloupnost a pokud si klient nenechá vysvětlit, jak bude oprava probíhat, jak časové náročná je a že má svojí cenu, věřte nám, že po 18 letech našeho fungování, o takové klienty nestojíme. Ceny jsou v porovnání s konvenční metodou opravy stále nižší o 30-80%.
Jestli je Vám milejší hlavně svá vozidla dát ke klempířovi, nechat si jednotlivé díly tmelit i když to v mnoha případech není nutné, nebo je dávat přednostně do autorizovaných servisů, kde téměř nikdo neřeší záměr, který s vozidlem máte a často Vám vozidlo odstaví na několik týdnů či měsíců, jednotlivé díly vymění, nebo vyřežou je to volba každého z vás. Toto zdůrazňuji v úctě k servisům, ke kterým partnersky jezdíme vozidla metodou PDR opravovat a kteří tuto metodu opravy nabízejí.
Já jsem však zastánce zachovat původní lak na karoseriích, tak jako jednotlivé díly a chovat se k vozidlům i k zákazníkům slušně a nabídnout jim tak nejlepší možné řešení, co se oprav týká.
S reakcí, že je to příliš drahé si nechávám tedy od zákazníka vysvětlit, s čím to porovnává. Když si totiž v mnoha případech spočítám, na kolik vyjde pořízení nového dílu, následně jeho nalakování a připočítám čas, který ho to bude stát, nejsem zdaleka ani na částkách, které za naše služby nabízíme. Velice často se tak děje v případech u klientů, kteří si pořizují nová či zánovní vozidla, kde se však snaží ušetřit tam, kde nemají.
Dále bych zdůraznil, že každý plech má jiné vlastnosti a je jinak tvrdý. Tak jako způsob opravy, které je možný aplikovat na daný díl se liší. Naše snaha je vždy dosáhnout maximálního možného výsledku a to je, že jednotlivé díly vypadají jako původní, tedy jako před tím, než došlo k poškození – jako nové a aby se tak nemuselo dále nic řešit – díl měnit, tmelit, lakovat.
Volba je tedy na každém z nás a já Vám přeji, abyste se v případě rozhodování, do jakého servisu své vozidlo dáváte na opravu, rozhodovali podle svého uvážení primárně ne na základě ceny, ale na základě toho, jakou filozofii daný servis má.
Osobně se snažíme zkonzultovat vždy vše, abychom na svojí odvedenou práci byli patřičně pyšní a zároveň, aby zákazník byl spokojený s výsledkem naší práce, která se od konkurence stále značně liší.
Zároveň si tak dovoluji oznámit, že během příštího roku bude probíhat školení, které umožní realizaci v tomto oboru. Rozhodl jsem se tak na základě častých případů nekvalitně provedené práce konkurence i jedinců, kteří této metodě dělají stále jen ostudu.
S úctou za Renove Cars, Vladimír Poláček