Věrnost našich zákazníků umíme ocenit
Věrnost našich zákazníků si získáváme hlavně díky špičkové kvalitě našich služeb, profesionálnímu klientskému servisu a osobnímu přístupu.
My v Renove Cars, umíme věrnost našich zákazníků ocenit a naše zákaznická karta je způsob, jak našim zákazníkům za jejich věrnost poděkovat.
Otázky a odpovědi
Komu je karta určena?
Karta je určena pro všechny naše zákazníky s vyjíkou našich obchodních partnerů.
Jak kartu získám?
Kartu obdržíte po úhradě své první zakázky.
Jaké výhody s kartou budu mít?
– Slevu 5 až 20% na všechny naše služby s vyjímkou služeb, které za Vás bude hradit pojišťovna.
Jakým způsobem se moje sleva navyšuje?
Ihned po vydání karty získáte základní slevu 5.00% na Váš další nákup služebu nás.
Za každý nákup našich služeb, se Vám v závislosti na výši uhrazené částky, sleva vždy o něco navýší.
Velkou výhoudou je i to, že se Vám sleva navyšuje i z oprav hrazených pojišťovnou (např. z opravy Vašeho vozidla po krupobití).
Jak a kde zjistím jakou mám slevu?
Tuto informaci zjistíte na naši infolince 775 400 200
Kdy a kde mohu slevu uplatnit?
Vaši slevu můžete uplatnit již při svém druhém nákupu služeb u nás. Karta je platná v kterékoliv z našich poboček na celém uzemí ČR.
Mohu kartu půjčit kamarádovi, nebo rodině?
Pro uplatnění slevy na služby nehrazené pojišťovnou můžete kartu půjčit další osobě. Berte ale na vědomí, že zakázka i faktura je vždy vystavena na jméno držitele karty, tedy na Vaši osobu nebo firmu.
Sleva se Vám navýší i z takto uskutečněných nákupů našich služeb.
Co když kartu ztratím nebo omylem zničím?
V případě ztráty nebo zničení karty není třeba zoufat. O Vaši slevu nepřijdete a kartu Vám dáme novou. Stačí se u nás zastavit.
Vaši ztracenou nebo zničenou kartu pro jistotu zablokujeme.
Budu za kartu něco platit?
Nebudete. Vydání, držení i používání karty je a bude zcela zdarma, s vyjímkou případů opakované ztráty nebo zničení karty, kdy může být účtován poplatek za opakované vystavení nové karty.